Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Hej! Det var längesen :)

Av Belma - 23 augusti 2009 21:56

Som jag skrev igår tänkte börja blogga igen ...
Från början tyckte jag att det var spännande att blogga, men sen började jag känna att det var jobbigt i längden att skriva om allt man gjorde. Jag vill inte vara falskt och blogga om att jag mår bra och haft en bra dag. Egentligen mådde jag inte så bra då. Kände då att jag ville vila lite grann från bloggen.


Nu mår jag bra och hoppas att jag ska börja må ännu bättre :)

Ante har varit ledig länge. Han började med semester midsommarveckan....och han ska börja jobba i morgon.  faktiskt känns det inte alls bra .... men på sätt å vis tycker ja att det ska bli skönt med lite rutiner igen :)
Jag och Ante somnade nästan aldrig innan 2:00
Barnen sover nästan till 10.00 varje morgon :)
1:a september ska mina älsklingar börja på dagis ( nytt dagis, Stjärnan ). Vi hoppas att dom ska trivas bra där och att det är ett bra dagis :)


1:a oktober ska jag börja jobba igen :) :( efter 2 år ledighet ojoj, hur ska det gå? Ja jag hoppas att det ska gå bra.


Igår var jag, mamma, Ante, Tindra och lilla Hugo ute i Birsta. Sen åkte Ante till Peter, då var jag o barnen ensamma hemma. Vi hade mysigt, jag o Tindra satt vid varsin dator och Hugo sov :)
Idag börjar Tindras dansskola, hon är jätteglad. När hon dansar tänker jag gå in på stan till min Vän Sherin som jobbar på Face o babbla med henne en stund :) Hoppas att det ska vara lugnt, så vi kan prata lite :)
Sen vid 19 tiden ska ante gå på middag med hans fd. chef, då ska jag o mina älsklingar vara hemma igen :)


Kramar

/Belma

 
 
mamma till Tea

mamma till Tea

24 augusti 2009 09:38

Hej ! Men tack snälla. Vad gulligt sakt av dej! Hur hittade du till min blogg då? Nyfiken ! /Tina

http://tnilsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belma - 31 augusti 2009 23:16

mot bloggagratis.se är nu ett faktum. Egentligen inte för att jag vill men ... Möjligheterna till redigering och att pimpa sidan var obefintliga därav sviker jag nu.   Men ska du sluta att blogga nu då? Nope, inte en chans nu när man har så fin sida ...

Av Belma - 30 augusti 2009 22:19

Hej, ja i morgon ska jag skola in Tindra o Hugo på dagis ....jag hoppas att det ska gå bra :) Det gick bra för Tindra på danskolan idag ... Mary går oxå på danskolan, i samma grupp. Mary hade på sig en Hello Kitty dans-ballerina klänning idag och nat...

Av Belma - 29 augusti 2009 23:59

Idag vaknade Hugo kl 7.04  Jag gick ut med han till vardagsrummet så att Ante o Tindra kunde fortsätta att sova, men vid 8.30 blev han trött & somnade om ...Ante Tindra o Hugo vaknade vid 11 tiden, jag vakndade vid 11.30 när jag såg det fick jag pani...

Av Belma - 29 augusti 2009 20:05

Ja som jag skrev, nu i fredags var det för mig fredag den 13 :(Hela dan var konstig tycker jag....Vid 12 tiden åkte jag Tindra Och Hugo till IkeaJag  köpa vin, glas och en vit  ram Tindra köpte lite smink till sig och lilla Hugo fick 3 bodys, sist me...

Av Belma - 26 augusti 2009 22:10

Fattar inte att jag glömmer en massa nu för tiden. Jag brukar vara duktig på att inte glömma:Som igår,skulle köpa dagisskor till Tindra en födelsedagspresent till Emil, men icke, jag glömde ... hm. Idag var vi nästan bara hemma. Jag och barnen gick t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards