Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Belma - 26 augusti 2009 22:10

Fattar inte att jag glömmer en massa nu för tiden. Jag brukar vara duktig på att inte glömma:
Som igår,skulle köpa dagisskor till Tindra en födelsedagspresent till Emil, men icke, jag glömde ... hm.


Idag var vi nästan bara hemma. Jag och barnen gick till ICA, handlade lite mat och tog ut ett paket.


Idag åt vi pannkakor med sylt och grädde:)
Sen ringde Ante och frågade om vi skulle åka till Birsta en sväng ...
Vid 17.30 tiden åkte vi.

Dagens inköp blev:


Skopunkten: Dagisskor till Princessan
Jula: Draperistång till toaletten (d...... och 3 st som chokolad :)
Ikea: servetter, fryspåsar, duschdraperi, chkoladbollar, godispåse, chips

Det var ganska tråkiga inköp idag :(  men vad ska man göra!? :)


Tindra älskar henes princessklänning, hon har den på sig hela tiden och hon har världens bästa självförtroende. (hon är inte som mamma ) och det tycker jag är bra!!
Hon säger: jag är världens finaste tjej .....


Ja, när vi kom hem idag från ica fick jag sms att jag kan gå till ica och hämta ut mitt paket som jag beställde på en klädparty ...
typiskt, kunde dom inte skickat SMS'et lite tidigare? jaja, det betyder att det blir en till prommis till ica imorgon!


Imorgon ska vi få besök av Tindra o Hugos  Farmor (Moniqa ) Och PlastFarfar (Kenneth)


Nu ska jag städa och somna mina små älsklingar

Föresten, om ni undrar varför jag skriver på kvällar, så tycker jag att det är lättare att sitta på kvällen och skriva om vad som hänt under dagen. Istället för att jag ska skriva små/ korta inlägg hela tiden :)
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards