Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Belma - 30 augusti 2009 22:19

Hej, ja i morgon ska jag skola in Tindra o Hugo på dagis ....jag hoppas att det ska gå bra :)


Det gick bra för Tindra på danskolan idag ... Mary går oxå på danskolan, i samma grupp.


Mary hade på sig en Hello Kitty dans-ballerina klänning idag och naturligtvis så ville Tindra oxå ha en sån, då gick jag o Hugo till stan och köpte en till henne :)
Ante o Peter satt kvar på dansskolan o drack kaffe...


Efetr danskolan åkte vi till Mediamarkt lämnade in min mobil som har gått sönder :( fick en gammal ful LG som lånemobil av dom, den passar inte riktigt min stil ;)


Efer mediamarkt åkte vi och handlade lite mat, och sen åkte vi till mamma o pappa o lillebror Adi där fick vi mat, bosniskt mat ( PITA )


Tyvärr glömde vi våran digitalkamera i Malmö hoppas syrran ska skicka den snart så att vi kan knäppa bilder igen ... ja vi kan göra de på Antes mobil men det bli bättre med digitalkameran.


Idag fick jag mens oxå :( hatar mens få alltid finnar i ansikte då ...
Ska gå lägga mig o titta lite på tv, för imorgon ska vi vakna tidigt med Ante :(
uuu vad jobbigt tycker jag.


Hörs imorgon å då får ni veta hur det gick för dom på dagis
Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards