Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Många inlägg på samma gång.

Av Belma - 29 augusti 2009 23:59

Idag vaknade Hugo kl 7.04 
Jag gick ut med han till vardagsrummet så att Ante o Tindra kunde fortsätta att sova, men vid 8.30 blev han trött & somnade om ...
Ante Tindra o Hugo vaknade vid 11 tiden, jag vakndade vid 11.30 när jag såg det fick jag panik!!  Vi som skulle vara i Timrå på barnkalas kl 13.00
Men vi hann vi var där kl 12.57 :)
Medan Tindra var där så åkte vi 3 till Ikea .


Först lämnade vi tillbaka ramen som jag köpte igår och som jag körde över med bilen :). Det var mycket folk där så det blev ingen ny idag.


Vi gick in till Birsta City istället ...


Dagens ingöp blev lite roligare iallafall:


Linne och kofta till mig från Gina

Till Hugo köpte jag jetefina röda vita Adidas skor .

 Tyvärr blev det inget mer idag ... jag skulle köpa på jensleggins till Tindara men tyvärr var det slut i st 116 :( :( Mary hade såna igår på sig och hon var jättefin i dom. Dock ingeting att göra, det är bara att leta vidare...
Vid 14.30 åkte vi tillbaka till Timrå till våran princessa, hon hade jättetrevligt ... vi vick faktist oxå fika tack Erika :)
Sen åkte vi till Alnö till Karin o Peters stuga där var vi en liten stund....då fick Peter en jättebra ideé att vi skulle laga mat tillsammans och vara hemma hos oss igen ikväll. :) Karin o Peter bjöd på LAX som tillagades hemma hos oss. Dom har inte så roligt hos sig då man är mitt i ett stambyte. Vi har inget emot det då vi kommer bra överresn med dom och Tindra o Mary leker jättefint tillsammans.


Imorgon är det danskola för Tindra. Mary har börjat på danskolan oxå men tyvärr går hon inte i samma grupp som Tindra men dom ska kolla om hon kunde byta till Tindra grupp, hoppas Hoppas :)


Ska sova nu

Kram på er alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belma - 31 augusti 2009 23:16

mot bloggagratis.se är nu ett faktum. Egentligen inte för att jag vill men ... Möjligheterna till redigering och att pimpa sidan var obefintliga därav sviker jag nu.   Men ska du sluta att blogga nu då? Nope, inte en chans nu när man har så fin sida ...

Av Belma - 30 augusti 2009 22:19

Hej, ja i morgon ska jag skola in Tindra o Hugo på dagis ....jag hoppas att det ska gå bra :) Det gick bra för Tindra på danskolan idag ... Mary går oxå på danskolan, i samma grupp. Mary hade på sig en Hello Kitty dans-ballerina klänning idag och nat...

Av Belma - 29 augusti 2009 20:05

Ja som jag skrev, nu i fredags var det för mig fredag den 13 :(Hela dan var konstig tycker jag....Vid 12 tiden åkte jag Tindra Och Hugo till IkeaJag  köpa vin, glas och en vit  ram Tindra köpte lite smink till sig och lilla Hugo fick 3 bodys, sist me...

Av Belma - 26 augusti 2009 22:10

Fattar inte att jag glömmer en massa nu för tiden. Jag brukar vara duktig på att inte glömma:Som igår,skulle köpa dagisskor till Tindra en födelsedagspresent till Emil, men icke, jag glömde ... hm. Idag var vi nästan bara hemma. Jag och barnen gick t...

Av Belma - 25 augusti 2009 19:58

Först var vi in på barnens hus för att köpa en princessklänning till Tindra  ... hon ska gå på maskeradkalas till Emil på lördag då han fyller 5 års :) Vi hitade en blå princesklädning (bild komer )Sen var vi in på Birsta City Dagens inköp blev:Inter...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards